Kort om kurset:
Kurset gir innsikt i design av gode strategier for utvikling av bedriften internasjonalt og bygge en sterk merkevare. Digitalisering har gitt mange nye muligheter for analyse av markedsdata og digital kommunikasjon, og vil være et sentralt tema i kurset. Kurset er nettbasert.
Dette vil du lære:
- Analysere problemer, muligheter og konkrete løsninger for å designe modeller for internasjonalisering og merkevarebygging ved hjelp av digitale verktøy.
- Inngående kunnskap om det sentrale grunnlaget for internasjonal markedsføring og merkevarebygging.
Hvem vil kurset passe for?
Personer med beslutningsansvar som ledere, styremedlemmer, mellomledere, personer i rådgivende stillinger.
Gjennomføring og omfang:
Fire halve dager:
- 22. oktober, 09:00-12:00
- 23. oktober, 09:00-12:00
- 30. oktober, 09:00-12:00
- 13. november,09:00-12:00
Faglig ansvarlig:
Mark Pasquine
Førsteamanuensis, NTNU i Ålesund
https://www.ntnu.no/ansatte/ma…
Partner Zynk https://zynk.no/mennesker/jan-glendrange